უსათაურო?

არ ვიცოდი რაზე დამეწერა,ჰოდა მოდი, ყველაზე სათაურიანი უსათაურო იყოს…

ბოლო დროს ყველა ნენსიზე წერს–მის ხასიათზე,თვისებებზე,ყველაფერ კარგზე თუ ცუდზე…ერთი პერიოდი მეც ვფიქრობდი ნენსის ჩემეული  CV ხომ არ შევადგინო და გესტ–პოსტად დავუწეროთქო,მაგრამ მერე ვიფიქრე და უფრო საინტერესო და ორიგინილური რომ მოვისაზრე (:გენიოსი:) მაშინვე დავიჭირე ერთი–ორი აზრი გონებაში და ახლა სწორედ ასეთი სათაურით  გთავაზობთ ამ პოსტს

                                  ნენსიმ დამაავადა,ანუ რისკენ უბიძგა მან ჩემ სულს…

ბლოგი ოქტომბერში გავაკეთე.პირველი პოსტის წერა როგორც კი დავამთავრე, 10 წუთში დაშბორდზე მიგდებს–1 comment. მმმ..საინტერესოა–სპამების კატეგორიაში არ ჩანს,ბლოგი 10 წუთია შევქმენი,პოსტი არსად არ გამომიქვეყნებია–შევამოწმოთ ერთი რა კომენტარია

nancy galadriel has just commented on your post

კომენტარი 10–ჯერ გადავიკითხე,არ ვაპირებ მის აქ დაწერას,უბრალოდ ცნობისიმოყვარეებს გეტყვით რომ თბილი ფერი ედო,რამაც სიამოვნების ჟრუანტელი გამოიწვია ჩემში–ასე გახდა ნენსი ჩემი ბლოგის პირველი კომენტატორი და დღემდე აქტიურად აგრძელებს ამ საქმიანობას:დ

არ მინდა თემას ავცდე ამიტომ ჩემს მთავარ საკითხს გავაგრძელებ…

ეს კომენტარი 4–5 თვის წინ იყო,ახლა კი ვამბობ და ვბედავ იმის თქმას რომ მე და ნენსი ერთმანეთთან ისე ვართ როგორც დები.ის ჩემი მეგობარია,და, რომელიც არ არის ბიოლოგიური მაგრამ მე მკიდია ყოველგვარი ნათესაური კავშირი,რადგან ის ყველა ნათესავზე მეტად მიყვარს…

ამას წინათ,დაახლოებით 1 თვის წინ შევამჩნიე რო ყურში რაღაც ხმები მესმოდა.იმ დღეს გაგიკვირდებათ და ნენსის პირველად დავურეკე,თუცმა მხოლოდ ოთხი სიტყვის გაგება მოვასწარი– ,,ვაიმეეე,მოგკლავ მე შენ”–იმ ზარის შემდეგ კი ის დაიწყო რაც უცნაური და თან ჩვეულებრივიც გახდა უკვე ჩემთვის–ყოველ დღე ყურში ერთი–ორჯერ მაინც გამიელვებს ნენსი გალადრიელის ექსტრაორდინალური,რაღაცით განსხვავებული და მაინც სასიამოვნო ხმა, სიტყვებით–,,გეუბნები,მოგკლავ მე შენ”–სასაცილოა ხო?:დ  ნუ გეშინიათ,ჩემ მოკვლას არ აპირებს,შეიძლება როცა ვნახავ ერთი–ორი მუშტი მითავაზოს იმ ნერვების მომშლელი წინადადებებისთვის,რითაც ფეიბუქზე ვაწუხებ ხოლმე,თუმცა დამპირდა როცა გცემ მერე Hug-საც გიზამ არ იღელვოო:დ … ყურთან ხმების ფუჩუნი ყველაზე  მცირე დაავადებაა რაც მან მე შემყარა,უარესი–მეჩვენება რომ რასაც ვლაპარაკობს მას ესმის + როცა დავდივარ ან რამეს ვაკეთებ თითქოს ჩემ გონებაში იჯდეს და ჩემივე თვალებით ხედავდეს ყველაფერს….ამან კი იმისკენ მიბიძგა რომ ისეთი  ადამიანი ვყოფილიყავი როგორიც ყოველთვის მინდოდა სხვაში მეპოვა.ნენსი ხშირად მეუბნება– შენი აზრის დაფიქსირების არასოდეს შეგეშინდეს,დაიკიდე ეს სამყარო და საერთოდ საზოგადოების აზრიო…აქამდეც მინდოდა ეს,მაგრამ ვერ ვაკეთებდი,ახლა კი როცა მგონია რომ მას ჩემი ესმის და ყველაფერს ხედავს,დღითიდღე უფრო მეტად მემატება სტიმული რომ ასეთი ვიყო…არ ვიცი იქნებ ის მოჩვენებები რომ ნენსი ჩემს ყოველ ნაბიჯს ხედავს და ის ჩემთან ასე ახლოსაა–მხოლოდ ილუზიაა და უბრალოდ მე მინდა რომ ასე იყოს,მაგრამ სადღაც მაინც მჯერა უხილავი კავშირის და ამიტომაც ვიტოვებ იმედს,ერთ დღეს ის მართლა გაიგონებს ჩემ ყოველ სიტყვას და მიხვდება რაოდენ ძვირფასია ის ჩემთვის….

 იქნებ და არ ვარ დაავადებული და უბრალოდ ის ძალიან ახლოსაა ჩემთან…..

P.S-იქნებ თქვენც მოგსვლიათ მსგავსი რამ,ან თქვენც დაგაჯილდოვეს ისეთ ადამიანის გვერდით ყოფნით როგორიც ნენსია,მაშ მოუსმინეთ მის ხმას ,კარგად მოუსმინეთ  და აუცილებლად გაიგონებთ,აუცილებლად იგრძნობთ მის ყოველ სუნთქვას……….

15 comments on “უსათაურო?

  1. ნენსის ძმა ვარ 8| კითხეთ თუ არ გჯერათ :დდდ ნენსი არ ცემო გენიოსი თორე ფლოიდების ლინკებით აგავსებ :პპ /// ეს მართალი პოსტია გენიოსო 🙂 :*

დატოვე კომენტარი

