ჟენ ჟემოგევლე

მე  შენ მიყვარხარ!ხო,რას უყურებ,შენ!

შენ ჩემი ბლოგის მკითხველი ხარ,შეიძლება პირველად ხარ აქ,ან მეორედ.რა მნიშვნელობა აქვს,მე შენ მაინც მიყვარხარ.

მინდა იცოდე,რომ რასაც კითხულობ,ყველაფერი გულახდილადაა დაწერილი.მე არც პოპულარული ბლოგერი ვარ,გადასარევადაც არ ვწერ,დღეს ჩემს ბლოგს მხოლოდ 9 ვიზიტორი ყავდა,დიზაინიც დიდი არაფერი,მოკლედ ერთი ჩვეულებრივი მოკვდავი ვარ,რომელსაც უყვარს პოსტების წერა,სადაც მთლიანად დებს თავის გრძნობებს და ბედნიერია იმით,რომ ვიღაც ამას კითხულობს.

საერთოდ,რეალურ ცხოვრებაში ძალიან არაკომუნიკაბელური ვარ.ხშირად მეზარება ლაპარაკი,ამიტომ მირჩევნია ვწერო.ვწერ და ვიცი,რომ ამას წაიკითხავ შენ და მიყვარხარ.მიყვარხარ იცი რატომ?იმიტომ რომ პოსტის წაკითხვის შემდეგ შენ შეიძლება ნებისმიერ ჩემს ნაცნობზე კარგად გამიცნო.

შენ ვერ წარმოიდგენ რა ბედნიერი ვარ როცა publish–ის ღილაკს მივმართავ.ჯადოსნური ღილაკია,მომენტალურად შვებას მგვრის.

რაღაც უთავბოლო,გულუბრყვილო და მოკლე პოსტია.უბრალოდ მინდოდა მეთქვა,რომ  ძალიან მიყვარხართ.

მადლობა,რომ აქ ხარ,მადლობა,რომ კითხულობ.მადლობა,თუ იღიმი.მადლობა თუ მოგწონს.მადლობა რომ არსებობ.შენ რომ არ არსებობდე,ეს ბლოგიც არ იარსებებდა.

მიყვარხარ მკითხველო,ჟენ ჟემოგევლე.

აჰა ეს სიმღერა შენ :*

13 comments on “ჟენ ჟემოგევლე

დატოვე კომენტარი

