რა უნდა ნენსის?

–როგორ ხარ?

–არ ვარ.

ხშირად მაქვს ასეთი სიტუაცია,როცა უბრალოდ არ ვარ.

ვიღვიძებ,მივდივარ სკოლაში,ვზივარ,ვჭამ,ვკითხულობ,ვუსმენ,ვწერ,მაგრამ არ ვარ…

აი,მაგალითად,დღეს არ ვარ.არც ვიცი როდის დავბრუნდები.თითქოს ვერაფერს ვერ ვგრძნობ.

ზუსტად ასე “ვარ”.

ხმას არ ვიღებ,ვერ ვლაპარაკობ,ვერ ვირგებ გაღიმებულ ნიღაბს.

ჩემს თავს ვეკკითხები–”რა გინდა ნენსი?” ის კი მპასუხობს–” გაქრობა”

ჰო,ნენსის გაქრობა უნდა.

ნენსი დაიღალა ასე ყოფნით.მეც…

ხედავ?ვერ ვუყრი თავს აზრებს,არადა მინდა ამოვალაგო ყველაფერი და გადავყარო.

ამ პოსტში  უფრო კარგადაა ჩემი ახლანდელი მდგომარეობა აღწერილი.

ნენსის უნდა გაქრობა.

ნენსის უნდა ტირილი თვალების დასიებამდე და ცრემლის გამოლევამდე

–”არ გეჩვენება რომ ძალიან მარტო ხარ?”

–…

6 comments on “რა უნდა ნენსის?

  1. ოჰ, რამდენჯერ ვყოფილვარ ეგრე. საათობით ვმკდარვარ გაჩუმებული და როცა უკვე დამიჯერებია, რომ გავქრი, უცებ ხასიათზე მოვსულვარ და სიცილი დამიწყია. იმედია მალე გაგივლის 🙂

დატოვე კომენტარი

