გინდათ გესაუბროთ ჭეშმარიტ ნენსიზე?

შევეცდები დავახასიათო ჩემი მე,ანუ მე,ანუ ნენსი,კაროჩე ჩემი თავი.

ბევრჯერ მიფიქრია  როგორი ვარ სხვისი თვალით დანახული მე,მაგრამ მივხვდი რომ სხვისი თვალი ვერ მხედავს,რადგან ნაცნობების 99% არ მიცნობს.ამიტომ ისევ ჩემი თვალით დანახულ ნენსის  გაგაცნობთ.

ესეიგი ჰმმმმ.მაესტრო ,მუსიკა!

ნენსის უყვარს თავისი თავი,შესაბამისად მარტო ყოფნაც უყვარს რომ ნენსის ესაუბროს,შეესაბამისად უყვარს ფიქრი და ოცნება.

არის ზედმეტად რომანტიკული,ეგოისტი და ეჭვიანი.

ნენსის უყვარს იუმორი,შავი იუმორი განსაკუთრებით .

ნენსის უყვარს მუსიკა,ტკბილეული,წერა,კითხვა,ხატვა და ჩაკ ნორისი :დ

დღეში ერთხელ მორბენალი დეპრესია შემოუვლის ხოლმე.

ნენსის უყვარს ადამიანები,რომლებიც უყვარს,ანუ ნენსის უყვარს 3 ადამიანი.

თუ ნენსი ამბობს,რომ ადამიანი უყვარს,ესეიგი იმ ადამინის არსებობას დიდი მნიშვნელობა აქვს.

საკმაოდ ემოციურია და ფეთქებადი.

არ უყვარს გეგმები.

ვერ იტანს შეძღუდვებს და ვალდებულებებს 😐

იმისათვის,რომ ნენსის სიმპათია დაიმსახუროს,ადამიანი უნდა იყოს საინტერესო და ღრმა.

აი,როგორ ადამიანებთანაც არ მაქვს ურთიერთობა,იხილეთ “გამოგადგებათ”–ში.

ნუ,ვაღიარებ რომ აუტანელი ვარ და ძნელია ჩემთან საერთოს გამონახვა.

მიიყვარს ჯიმ ქერიანი ფილმები,ჯონი დეპავა :დ დაა კიდევ ჩაკ ნორისი :დ

დრამა კომედია და მეგან ფოქსი გამომრჩა.

მიყვარს ლამაზი მდედრების ყურება,მხოლოდ ყურება.

ახლა ვფიქრობ და ასეთი პოსტი დავწერე უკვე მგონი :დ

ნარცისიზმი იგრძნობა აშკარად.

მე მიყვარს ნენსი (ჰ) და ჩაკ ნორისი :დ

წავედი ახლა ფილმი მელის.

სიდ და ხატია გმადლობ ყურადღებისათვის (და ვინც კითხულობს კიდე,თუ არის ეგეთი ვინმე :დ) .:დ აბა ჰე აბა ჰო აწი დაიწყება დიდი მონატრება :დ

პ.ს. კიდევ ბევრი რამის დაწერა შეიძლებოდა,უბრალოდ ფილმის ყურება მინდა და… :დ

 

 

 

 

 

 

2 comments on “გინდათ გესაუბროთ ჭეშმარიტ ნენსიზე?

დატოვე კომენტარი

