WARNING აქ საქართველოა O.O

თვითმკვლელობა ადამიანის სისუსტის გამოხატულებაა.მე სუსტი ვარ… პატარა პრობლემაც კი საკმარისია იმისათვის,რომ პანიკა დამეწყოს.ამ დროს კი,ჩემდა სასირცხვილოდ,ჩემს თავს ვაყენებ ზიანს და ამით ვცდილობ „დამშვიდებას“ .მაგრამ სინამდვილეში ეს დამშვიდება ყველაზე ბანალური რამაა რაც შემიძლია იმ მომენტში გავაკეთო.

მეცინება ჩემს თავზე,ძალიან სუსტი ვარ . ჩემი მიზანია ამ პრობლემას ბოლო მოვუღო. არ მიყვარს სუსტი მხარეები. მაღიზიანებს ჩემი თავი,ალბათ მშიშარა ვარ.

ნაბიჯის გადადგმა სიმართლისკენ ძნელია ზოგჯერ,რადგან ეს სიმართლე საფრთხეში ჩაგაგდებს,რაც არ გინდა.საწუხაროდ ასეთი სიმართლეები შეადგენს ჩემს პრობლემებს.თავისუფლება მინდა და იმის მაგივრად რომ ვიმოქმედო,უკან ვიხევ და ვნებდები.რა ამაზრზენია….ბრძოლა ბრძოლა და ბრძოლა!დამიანი ძლიერი უნდა იყოს იმისათვის,რომ უბრალოდ იცხოვროს.მაგრამ…ამ „მაგრამ“ის გარეშე ყველაფერი უკეთესად იქნებოდა,მაგრამ… ეს სიტყვა მძაგს. ზოგჯერ ისეთი აგრესია მაწვება,რომ ცეცხლს ვაფრქვევ,თუ არ დავიცალე ბუჰ!და ვიცლები როგორ–ჩემი თავის წამებით,ჩემი ნახატების/ნაწერების დახევით,მობილურის დახრჩობით,ხელების კაწვრით(ნორმალურად გადასერვის ტრაკიც კი არ მაქვს) და ამგვარი ყლეობებით,რომლითაც მე ვზიანდები ისევ..

დ ა ვ ი ღ ა ლ ე…და ყველაზე ცუდი ისაა,რომ ეს პრობლემები ჩვენი „სათნო“ ერის ჭორიკანა ხასიათის გამო მაქვს.მოდი და არ გძულდეს ხალხი,რომელიც ამდენ პრობლემას გიქმნის და სიცოცხლისთვის საშიშიც კია მაგათთან ერთად ცხოვრება.აქ,SUCKართველოში,განმარტოებულ ადგილასაც კი ვერ გაექცევი მეზობელი ჟუჟუნას ცნობისმოყვარე თვალებს,რომელთაც შენი და შენი პარტნიორის ზასაობის დანახვა სწადია ,რომ მერე პირის მარტივი მოძრაობით შენი პრობლემა დაბადოს.აქ ხალხს არ შეუძლია იცხოვროს სხვის ცხოვრებაში ცხვირის ჩაყოფის გარეშე და სასაცილო ისაა,რომ თვითონაც შთაგონებული აქვთ რომ ვიღაცამ აუცილებლად უნდა ჩაყოს ცხვირი მათ ცხოვრებაში და არანაირი პროტესტის გრძნობა არ უჩნდებათ.აქ ხალხი სხვისი ცხოვრებით ცხოვრობს და ყველა ერთმანეთის აზრზეა დამოკიდებული.მე ჩემი ცხოვრებით მინდა ცხოვრება და ვცხოვრობ,მაგრამ (ისევ ეს მაგრამ) ასეთი ჟუჟუნების და ლენსტალბერების შექმნილი პრობლემები მაინც პრობლემად რჩება და დარჩება,რადგან ჩემი მშობლებიც რიგითი ჟუჟუნები არიან.მე კი სუსტი ვარ…

დიდი ხანი არ ვაპირებ ასე გავაგრძელო ჩემი სისუსტე .ბოლო უნდა მოეღოს,განადგურდეს.მე კი,მარა აი ამ ხალხს რა ეშველება არ ვიცი,თუ ეშველება საერთოდ.ნუ, იმედი ბოლოს კვდებაო ნათქვამია და ეჭვი მაქვს რომ ქართველი ხალხი ამას გაამართლებს და ეს იმედი მართლა ბოლოს მოკვდება,ეს ხალხი კი ისევ ასეთად დარჩება.

9 comments on “WARNING აქ საქართველოა O.O

დატოვე კომენტარი

